Duurzaamheid en kwaliteit - Ontdek refurbished kantoormeubilair
Ben je op zoek naar kantoormeubilair voor je bedrijf? En wil je daarmee duurzaamheid stimuleren én een positieve bijdrage leveren aan de circulaire economie? Dan zijn wij, THO, de ideale partner voor jou! Als leverancier van refurbished en tweedehands kantoormeubilair helpen we bedrijven om duurzaam in te kopen en af te rekenen met de wegwerpcultuur. Benieuwd hoe we je daarbij kunnen helpen? Lees dan verder en lees hoe we kunnen voldoen aan al jouw behoeften, nu en in de toekomst. Maak kennis met de THO-ervaring en ontdek waarom een afspraak met een van onze adviseurs de eerste stap is naar een duurzame inrichting van jouw kantoor.
Verantwoordelijk
Bij THO staat duurzaamheid centraal. We begrijpen dat we een verantwoordelijkheid hebben om zorgvuldig om te gaan grondstoffen en nemen deze verantwoordelijkheid graag. Door het aanbieden van refurbished kantoormeubilair, bieden we onze klanten hoogwaardige producten die aan een tweede leven beginnen. Bij THO benutten we namelijk de volledige levenscyclus van kwaliteitsproducten die nog lang niet zijn afgeschreven. Onze klanten dragen hierdoor actief bij aan de circulaire economie. Wat als positief gevolg heeft dat zij hun ecologische voetafdruk verkleinen en ook nog tegen prijzen die lager liggen dan dezelfde meubelen nieuw te kopen.
Levensduur
De wegwerpcultuur is er een waar we met zijn alles van af willen, waar we vanaf moeten. Vandaar ook dat er bij de productie van vele producten steeds meer regulering komt. Producten moeten steeds vaker zo geproduceerd worden dat deze gemakkelijk te repareren of hergebruiken zijn. Echter is dit bij kantoormeubilair iets lastiger en wordt er nog niet op die wijze geproduceerd. Meubilair wordt daarom relatief snel afgeschreven en vervangen, zonder rekening te houden met de levensduur en nog aanwezige kwaliteit van de producten. Bij THO geloven we dat dit anders kan. We zijn al ruim 30 jaar gespecialiseerd in het refurbishen van allerlei meubilair. Door deze kennis en ervaring is het voor ons wél mogelijk om alle reparaties uit te voeren aan meubilair. Want naast kennis en kunde hebben we ook een grote voorraad onderdelen in huis, vaak afkomstig uit oud meubilair, maar ook door goede afspraken met leveranciers.
Nieuwe zittingen voor bestaande bureaustoelen
Hulp op maat
Hoewel onze webshop een compleet beeld geeft van ons aanbod, begrijpen we dat men behoefte heeft aan persoonlijk advies en begeleiding bij het maken van de juiste keuze. Zeker wanneer je meerdere werkplekken moet inrichten. Het is dan belangrijk om een goed doordachte beslissing te nemen. Vaak komt dan ook de vraag op: maar kan ik over een aantal jaar dan hetzelfde meubilair kopen? Een logische vraag die we ons goed kunnen voorstellen. Daarom bieden we de mogelijkheid om een afspraak te maken met een van onze adviseurs. Zij staan klaar om je te helpen bij het bespreken van je wensen en behoeften en geven daarnaast antwoord op ál je vragen.
Afspraak maken
Het maken van een afspraak is eenvoudig. Vul het aanvraagformulier in en binnen één werkdag nemen we contact met je op voor het plannen van een afspraak. Of je nu onze showroom wilt bezoeken of liever advies ontvangt bij jou op kantoor, we passen ons aan jouw voorkeuren aan. Tijdens de afspraak laten we je zien wat er mogelijk is op basis van jouw behoeften en helpen we je om een realistische afweging te maken tussen nieuw en gebruikt meubilair. Stap voor stap verzamelen we alle benodigde informatie tijdens de afspraak om een gepersonaliseerd voorstel te maken.
Kies voor duurzaamheid, kwaliteit en een circulaire economie. Maak een hier afspraak met een adviseur van THO en ontdek de vele mogelijkheden van refurbished kantoormeubilair. Samen kunnen we een positieve verandering teweegbrengen en genieten van een comfortabele en milieuvriendelijke werkomgeving.